HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: JacquelinDeleon

Acrylic Painting Process "The Collector" with Liquid Leaf and Amsterdam

28749 ratings | 650832 views
My first real voice over yayyy! Sorry I'm so awkward. Thank you so much for watching! If you'd like to support my artwork you can go to one of my online shops or support me on Patreon. SHOPS http://thealcolyte.storenvy.com/ http://society6.com/thealcolyte PATREON https://www.patreon.com/jacquelindeleon FOLLOW http://jacquelindeleon.com/ https://www.facebook.com/thealcolyte http://instagram.com/jacquelindeleon https://twitter.com/whaojackie https://www.pinterest.com/jacquelindeleon/ MUSIC: "San Blas" and "The Beach" by Holy Coast
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (821)
Ayesha Barlas (4 days ago)
The thumbnail looked like an artwork from Loish, though loved the final result xx
Loved as hell your work
Andres OUO (12 days ago)
omg is so pretty wow you have talent!!
Johnlock Otp (19 days ago)
i thought this was a painting of rihanna omg
Bryzan Delacruz (20 days ago)
What kind of model is that?
sofielle bon (28 days ago)
Any filipino watching rn? ✋😃
Norc VI (1 month ago)
I love the way you paint skin!! <3
May Ann (1 month ago)
I love your work! 💖 Keep sharing speed paintings like this. I love them. Love from the Philippines!
Clevanevane Vane (1 month ago)
Linda você viu
Nicole K (1 month ago)
Amazing :3
Ms. Doodles (1 month ago)
How
Jodie O'Neill (1 month ago)
omg sounds weird but she looks like me before I cut my hair shorted! same eye colour and hair colour and I always have my liner like that eyebrow shape is the same and skin tone! haha I am part Lithuanian and part Scottish but people always think I am Philippines 😂 xxxx
Destiny Faith (1 month ago)
What's the song at 6:08
Destiny Faith (1 month ago)
And at the end I know it but I can't think of it
Réka Németh (1 month ago)
gorgeous !!!! *______* love your work! <3
tristen fry (2 months ago)
i have found thoroughly massaging and soaking the brush in rubbing alcohol gets rid of the gold completely!! not sure how good that is for the brush but mine went back to being soft and usable again!!
TipTheBarber (2 months ago)
Shes so beautiful. Thank you for sharing ❤
Vanessa Mcdowall (2 months ago)
Thanks for posting this video it’s amazing. You are truly gifted xxx
Fluffkin (2 months ago)
If you can paint or draw eyes then you know how to rock eyeliner in one try .
catherine (2 months ago)
ahhh this was my first video i've ever watched of you, i was hooked bc of your art but even more when it was a girl of filipino descent! <3 much love i love your diversity in your art!
Panicnymph (2 months ago)
PLEASE bring this back as a print! I need it on the walls in my flat x:
NoThisIsPatrick (2 months ago)
AMASSZIZIZZZNG
Ayana Sanford (2 months ago)
"I haven't painted with acrylic in a long time" .... but how is it so good?!😱
The lifeof Jonnelleoh TV (2 months ago)
So what are you because you look white?
Sophia Couto (2 months ago)
She looks nothing like a filipina
D R (2 months ago)
I had to pause the video for a moment when you talked about being mixed race and painting a Filipino girl as a reference and I just gotta say that it made me smile and my heart warm. I’m half Filipino, nobody can really tell what I am or they just assume I’m one thing and it just feels really nice to have someone painting things like this and who understands 😊 I absolutely admire your work
leigha77 (2 months ago)
I LO❤️E YOUR WORK
Alice Kiesov (3 months ago)
That's great
Spicy Citrus (3 months ago)
I have SO much trouble with acrylics, you’re sooo good
Charles Mahto Hancock (3 months ago)
Dope. Super inspiring.
MOON BLACK (3 months ago)
Beautiful
brie 3rickson (3 months ago)
ok i have the same tattoo on my arm that’s a little crazy 😂
Nilly Sweetie (3 months ago)
If your looking for something to use to replace the SlowDry, I've been using Airbrush medium, it allows the acrylic to be diluted but doesn't sacrifice the binding in the acrylic. I would highly recommend using it for outlining
Antonietta Morra (3 months ago)
I love you 😍
Lucy Potter (3 months ago)
I love how the girl in the painting has the darker skin but she also has green eyes and freckles! Very pretty painting!
Tian Wong (3 months ago)
I saw this video I felt inspired I destroyed a canvas
Fernanda Lira (3 months ago)
Amazing! I love your art ♡
ylev itiutni (3 months ago)
I love your style♡♡
Rena Goss (4 months ago)
thats really awesome!
Tarik Assis (4 months ago)
so, so gorgeus and very relaxing to watch! =D
Najma ameen (4 months ago)
Off topic but you're gorgeousss!! 💛💛
gnarly willow (4 months ago)
It looks like Ayesha curry
Zay marie (4 months ago)
Sorry I'm very late but can you do a Puerto Rican girl?
SuperLoki (4 months ago)
Im shocked when i heard Filipino 😂
Plus ULTRA!!! (4 months ago)
Proud to be🇵🇭😉 excellent artwork
imsodun :0 (4 months ago)
“Pretty simple and cartoony I guess” oh yeah SOOO SIMPLE
Jendely lane (4 months ago)
This it. Absolutely beautiful great job 😍😍😍😍😍
Crab Gal (4 months ago)
I have no idea how people can work acrylics so well. They're probably my second-to-least favorite medium. It's surprising to see people work so well with them
Efsun Tuana Ayyıldız (5 months ago)
The ear was too big (google translation).
Metalfy (5 months ago)
Omg I just found you on insta and now on youtube !!! <3
Anne Silva Santos (5 months ago)
Perfect!!! Perfect!!!
Nyla 101 (5 months ago)
what are u mixed with????? btw I love you art work and drawings style
alaysia kaye butler (5 months ago)
it has your features tho!! it's really a good painting
Jeroniee (5 months ago)
What’s this art style called? Like this almost realistic kinda anime but kinda not thing :/ it’s beautiful so I need to know what it’s called 😂
Daniel Rios (5 months ago)
Wow just badass I love this piece
Оксана Lovely (5 months ago)
Fantastic, I have no words!
Cass Prehn (5 months ago)
She’s beautiful!!!!
jazzimay (5 months ago)
Hey Jacquelin, are you a Witch?
Ester Stagni (5 months ago)
I really love your stile
oki ART (5 months ago)
Great!! 好きなイラストです(*´ω`*)
Elizabeth Sardinas (5 months ago)
uh what if you accidentally bought metallic white paint instead of titan. white? ik its not that relevant but i made a huge mistake and idk if it'll make a difference. its very subtle and has a lil sparkle in the white but idk if that'll affect the overall painting.
MultifandomStruggles (6 months ago)
Oof I thought this was Dytto
Rose Umarova (6 months ago)
How do you prep your canvas? Do you apply Gesso or? If you do, what kind do you recommend? Absolutely love this btw!~
Chloe Remigio (6 months ago)
filipino represent 🤙🏼
And Anja (6 months ago)
A beautiful design and a wonderful video all together!
Lost Moon (6 months ago)
I use acrylic paint for my paintings and mine never come out looking so good like that
Maiko (6 months ago)
EXCUSE ME BUT HOW DO YOU MAKE THE PAINT DO SMEAR EFFECTS(THEY MAKE THE BLENDING LOOK SEAMLESS)??AN EXAMPLE IM TALKING ABOUT IS WHEN YOU PAINTED HER HAIR ,DID YOU ADD ANY MEDIUM TO BLEND THEM BETTER????HELP
Anjelia Dibben (6 months ago)
this is incredible
anjanette Michella Yanni (6 months ago)
I like how you say "hi youtube" instead of hi guys but then hi everyone
Anumoo Mine (6 months ago)
im half Italian and then im everything else English
CadenKnight (6 months ago)
The finished painting kinda looks like Madison Beer
Frans Ereca (7 months ago)
Filipina ✋💙
Bermilee (7 months ago)
You clean brushes that you've used with oil based paint in turpentine cuz oil and water repell each other. Well turpentine first and then water and a loooot of soap.
Clarissa Fray (7 months ago)
what size is your canvas?
Lorien Alvar (7 months ago)
Filipino right here! This painting is really beautiful! I've watched this video a couple of times and still get mesmerized every time.
ItsMeAngeru (7 months ago)
Filipino woman here!!😄💖
Leonardo Amora (7 months ago)
Very good!! I loved ❤️
Yvette Williams (7 months ago)
So talented! Beautiful!
N.P. cocabean (7 months ago)
That painting is incredible your very talented 😁
Asia Jo (7 months ago)
I honestly love this painting so much. I want it in my room
Victor Castillo (7 months ago)
Good good good
Mackenzie Fernan (7 months ago)
Did I just hear another voice in the vid? (I'm using headphone)
Grayson Grotesque (7 months ago)
would you ever consider doing tutorials? I love your artwork!
UniquecornYania (7 months ago)
OH YAS PHILIPPINES! ! HAHAHAH OMG
Aquila Joan Padayhag (7 months ago)
Filipino yaas ❤
The one reason I hate doing acrylic paints is the smell it's awful
Mistow Pwesident (8 months ago)
Hey, what brand of acrylic paint do you use? I've been looking for something decent to start off with, but I'm not sure what to look at.
rhinoman1984 (8 months ago)
Is that canvas you’re painting on?
Samantha Summer (8 months ago)
Love your art ❤️❤️
ROBLOX KasumiDLCplays (8 months ago)
NOW that's what I call a pro artist (semi cartoon pro)
Actually Im Bts Trash (8 months ago)
YAY PINOY PRIDE PEOPLE THINK I'M MEXICAN BUT NO
heidi andrews (8 months ago)
Your awesome
Celeste Fayne (8 months ago)
So happy I found your video
No Sleep (8 months ago)
My first and favorite video of yours. Love your art, looking foward to buying some. :)
Althea McNabb (8 months ago)
wow. new to your channel. found you from that mermaid in green watercolor. just subscribed. thanks for sharing you beauty with the world. AND another lefty in the art biz. yay
pratsam (8 months ago)
beautiful filipino gal, im filipino and i wish i can be that beautiful :(
Erica woods (8 months ago)
What kind of brushes do you use and where did you get those? They look so much longer than normal brushes and they look like they might be a little easier to use for lefties
Ric Drawings (9 months ago)
Filipina girl?
Auxora (9 months ago)
I’m mixed and people always think I’m white because of my skin color. I’ve only ever had one person notice that I’m mixed. I like the idea of incorporating the mixed race in your art. :)
Wasan Kim (9 months ago)
I like your drawing ❤️❤️🙏🏻
Isabela Santos (9 months ago)
Your art is so inspiring T_T And you're so gorgeous, i can see you a lot of you on your girls. I think is beautiful <3

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.